Najpierw należy uzmysłowić sobie jak ważną rolę w życiu każdego człowieka pełni internet. To właśnie internet okazał się głównym miejscem dystrybucji usług, w dużej mierze dzięki ich łatwej dostępności i dużemu wyborowi. Również promocja w dzisiejszych czasach w większości znajduje się w ramach internetu. Najważniejsze światowe marki inwestują ogromne pieniądze w reklamę w mediach społecznościowych lub w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Wyszukiwarka Google posiada aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach na Polskim rynku. W miesiącu dokonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby również dodać, że nawet 70% Polaków każdego dnia używa internetu. Więc jak być widocznym w Google?
Więcej niż 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Jest to między innymi ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. https://levelrank.net/blog-seo/ile-kosztuje-pozycjonowanie-strony-internetowej/ . Statystyki mówią, że nawet 90% użytkowników internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyników i nawet 51% osób wchodzi jedynie w pierwszą wyszukaną pozycję.
Co składa się na działania SEO?
SEO są to wszystkie działania, mające na celu uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Działań tych dokonują eksperci, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu potrafią skutecznie pozycjonować stronę internetową. Stale zmieniające się algorytmy Google powinny być ciągle monitorowane tak, aby dobierać najbardziej korzystną strategię dla każdej witryny klienta. Najważniejsze jest to żeby wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, aby zlikwidować wszystkie błędy, nadać jej większą prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania , które mają na celu promowanie witryny we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych dzięki jej linkowaniu.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak istotne?
Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to gwarancja większej rozpoznawalności marki, zaufania wśród klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Zacznij promocję w internecie i stań się widoczny!