W pierwszej kolejności trzeba uzmysłowić sobie jak ważną rolę w życiu każdego człowieka pełni internet. W ciągu ostatnich lat internet stał się najbardziej opłacalnym miejscem dystrybucji usług, gównie poprzez ich łatwą dostępność i duży wybór. Także promocja w tych czasach w większości mieści się w ramach internetu. Największe światowe firmy inwestują ogromne środki w reklamę w mediach społecznościowych lub w reklamy w Google AdWords.
Wyszukiwarka Google ma aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach Polaków. W skali miesiąca wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto również nadmienić, że aż 70% Polaków każdego dnia korzysta z internetu. Jak więc być widocznym w Google?
Ponad 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja witryna. Wśród nich znajdziemy jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. https://levelrank.net . Według statystyk aż 90% ludzi korzystających z internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyników i aż 51% użytkowników klika tylko w pierwszą wyszukaną stronę.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszelkie działania, które mają na celu uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Zajmują się tym eksperci, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę www. Ciągle podlegające zmianom algorytmy Google powinny być nieustannie monitorowane tak, aby wybierać najlepszą możliwą strategię dla każdej witryny klienta. Po pierwsze trzeba zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o unikalne, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, żeby zlikwidować wszelkie błędy, nadać jej większą prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli działania mające na celu promowanie strony w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych poprzez jej linkowanie.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak bardzo ważne?
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyników wyszukiwania to gwarancja większej rozpoznawalności marki, zaufania wśród klientów i realnego powiększania sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!
